• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lättast att få med uc på mindre summa

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
479
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Jag behöver ett mindre lån på 20000-25000. Skulle vilja ha utanför uc men har för dålig bisnode och spärrat mig på de flesta med creditsafe eller får avslag. Vilka aktörer med uc är relativt lätta att få? Har en uc på 9,5. Det blir sista lånet sen är jag i fas och samlat ihop mina lån till en bra månadskostnad. Behöver bara lösa det sista. Är det lättare och bättre att söka direkt hos någon aktör än att ta lendo tex på så liten summa? Taxerad inkomst 262000.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
Jag behöver ett mindre lån på 20000-25000. Skulle vilja ha utanför uc men har för dålig bisnode och spärrat mig på de flesta med creditsafe eller får avslag. Vilka aktörer med uc är relativt lätta att få? Har en uc på 9,5. Det blir sista lånet sen är jag i fas och samlat ihop mina lån till en bra månadskostnad. Behöver bara lösa det sista. Är det lättare och bättre att söka direkt hos någon aktör än att ta lendo tex på så liten summa? Taxerad inkomst 262000.
Minns att jag sökte på cashbuddy med en extremt dålig uc för ett par år sedan och fick igenom det, cashbuddy måste enligt mig vara det lättaste stället att få lån på genom uc
 

xsiro22

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
6 Maj 2020
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Lånar tråden lite.. Sitter i typ samma sits, sämst betyg på Bisnode och 20,4 i UC så antar att det är rätt kört där. Creditsafe är bra men är blockat från några + får avslag från några. Fick nekat från Cashbuddy tyvärr, någon som har fler alternativ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp